لكل جديد ادخل هنا

8 يونيو 2009

الحبقه الخامسه من اخر البنات المحترمات


(الحلقه الخامسة)


ما زادت تحذيرات شيرين احمد الا فضولا, ومازاده الفضول الا رغبة في التقرب من
منى , ورغم وعده شيرين انه سيترك مني في حالها , الا انه قرر ان ينتقل بما بينهما الي
قليل من الخصوصية , فقرر الاتصال بها.
*****************

تسمرت مني امام تليفونها والهاتف يرن ,لقد تعرفت على
الرقم جيدا, فقد حفظته رغم انفها ,ماذا عساها تفعل؟؟,
ترددت قليلا قبل ان تصمت صوت الهاتف لتتركه وتبتعد.
*****************

لم ترد ,
ماذا افعل ؟,
لا لليأس سأتصل مرة أخري ,مالذي سأخسره ؟ , ليس هناك شيء غير عادي , اني اتصل بها
لاسأل عليها لا غير .
*****************
لا ....غير معقول انه مصر,
حسناً ...سأرد ,مالذي سأخسره؟ ,ليس هناك شيء غير عادي , سأرد لأعرف ماذا يريد.
*****************

مني بصوت مرتعش
منى:
....الو.
احمد:
مني ؟
مني :
ايوة مين معايا؟
*انا هعمل نفسي مش عارفة
احمد:
انا احمد امام .
*ايه الكسوف دا ياريتني ما اتصلت
مني: اه ازيك ؟ اخبارك ايه؟
احمد:
الحمد لله انتي ازيك؟
منى :تمام , ايه فيه حاجة؟
قال وقد بدا عليه شيء من نفاذ الصبر والغيظ الي شعر به
احمد:
يعني هو فيه حد في الدنيا بيقول الو فيه حاجة؟
مني :ههههه لا والله عادي انا بس قلت فيه حاجة.
* خفي يا مينو شوية على الولد دا شكله ظريف
احمد :لا يا ستي انا مش متصل عشان حاجة , انا متصل اسأل عليكي.
منى:...............
* اوباااا
*ايه يابو حميد متسكتش حور
احمد:
مش انا النهاردة شفت ميرنا صاحبتك
منى: اه .... بجد؟
احمد:
انتو هتطلعو الرحلة؟.
منى :
رحلة ايه؟
احمد:
العين السخنة , انتي مش طالعة , دي ميرنا قالتلي النهاردة انكو طالعين.
وطبعا كان هو الذي ارسل كريم ليقنع ميرنا واصحابها
واستغل الامر
منى :
مش عارفة ؟ هسأل ماما .
*متزنش خليها تيجي منها.
احمد:
طب لوهتطلعي ابقي بلغيني عشان اظبتكو قبل العدد ما يبقي
كومبليت .
منى: اوكاي.
احمد :
ماشي يا موني , عايزة حاجة؟
* اههه احنا فينا من موني
منى :
لا شكراً ,
سلام .
احمد:
ايه دا انتي عايزة تقفلي كده ليه ؟
منى :......
مفيش ,
عادي.
احمد:
هو كل حاجة عادي, ما علينا هبقي اكلمك تاني, باي باي.
واغلق السماعة وكلمة " هكلمك تاني ترن في اذنها.
_________________

0 التعليقات: